Promoted video's

Promotional video's brought to you by our sponsors

Wednesday, August 15, 2012

Een wapen skin

    De video werd bestempeld als video- clips van de week in TV Rewind WSHH en deze korte was een vrij goede uitvinding, ik weet het. De onderhavige uitvinding is voltooid wapen bekend als de huid en herhaalt de brandwonden, maar nog niet goedgekeurd . Mensen met diepe brandwonden van de huid niet ongemakkelijk voelen als mensen naar ze kijken niet meer. Ik dacht dat het was pretty awesome nieuwe gadget en bevestigt wat ik geloof alles mogelijk is. Het pistool huid wordt gezegd dat het werk door het klonen van een politieman en daarna de huid van de slachtoffers in de achterkant van het lichaam van de patiënt die werd beschadigd spuiten. Deze nieuwe technologie is heel spannend voor mij, maar ik weet dat u van mening bent dus zorg ervoor dat geeft me feedback en advies. Klik hieronder om dit blog artikel te zien in andere talen:
Spaans
 Frans 
 Italiaans 
 Duits 
 Engels

No comments:

Post a Comment